میهمان @ شنبه 24 بهمن 1394 - 10:19:05


عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میهمان @ شنبه 24 بهمن 1394 - 10:29:38


اینکه پول ملی کشور در دو دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد کاملا بی ارزش شد و سفره مردم خالی شد و اختلاس های وحشتناک و بی سابقه که فقط یک گوشه اش رو برا مردم گفتن رخ داد و کشور تو اون هشت سال هزینه هایی به اندازه کل تاریخ ایران متحمل شد و حتی تا آستانه جنگی خانمانسوز پیش رفت و چندر غاز یارانه تو جیب راست مردم ریختند و ده برابرش رو از جیب چپ مردم برداشت کردند و هشتصد میلیارد دلار پول نفت رو معلوم نیست کجا هزینه کردند و دهها مسئله دیگه اینها کم خطایی جناب یامین پور!
اگر فقط یک کم منصف باشیم هرگز این طوری به مردم آدرس غلط نمی دیم .و منتقد رو کینه توز و حسود معرفی نمی کنیم تاریخ در آینده ای نزدیک این پرونده پلشت رو ورق خواهد زد و مردم همه چیز را خواهند فهمید اگر چه اکنون نیز مقدار زیادی از آن را فهمیده اند.پس شما سعی نکنین اون دوره سیاه رو سفید اعلام کنین.
مهمان @ شنبه 24 بهمن 1394 - 13:44:04


دل این استاد یاد دوران طلایی ایشون افتاده؟!!!!
میهمان @ شنبه 24 بهمن 1394 - 16:27:38


آره جون خودت نکنه خیال کردی مردم دلشون برای تحریم ها و اختلاس ها و گرونی های لحظه به لحظه و بی اخلاقی ها و خیلی چیزهای دیگه تنگ شده که بروند سراغ اون بنده خدا و ازش بخوان دوباره تشریف بیار که مدیریت ایران که هیچ مدیریت جهان در انتظار تست.خجالت نمیکشی این حرف رو می زنی.یعنی تو هنوز نمی دونی که کشور تو اون هشت سال سیاه چی به سرش اومد و مردم چه مصیبت هایی که اصلا حقشون نبود تحمل کردند و میایی اونو با مالک اشتر مقایسه می کنی!یعنی می خوای بگی مالک اشتر هم یک شخصی مثل اون بود این همه جهالت و آدرس غلط دادن رو از کی به ارث بردی و فکر می کنی مردم مثل تو فکر می کنن.محبوب ترین شخصیت سیاسی ایران هههههههههههههه آره تو و دوستان هم فکرت درست میگین اما شما دو درصد بیشتر نیستید دو درصدی که دوست دارین مردم تو فشار باشن و شما آسوده خیال نطق کنید تمام دنیا رو بر علیه ایران بشورانید و تحریم روی تحریم اضافه کنین وای خدای من تو کشورم کیا دارن برای مردم سخنرانی می کنن و مردم رو جاهل فرض می کنند مردم قم باید تو هفتم اسفند با شما برای همیشه اتمام حجت کنند.
عبداله @ شنبه 24 بهمن 1394 - 21:51:40


متاسفانه هنوز خیلی خیلی خیلی زود است که مردم قدر خدمات آقای احمدی نژاد را بفهمند . البته حق هم دارند در دنیایی که آمریکای جنایتکار بزک میشود، رسیدن به قدرت به هر قیمتی وسیله ، و یادمان باشد کسی که که برای گرفتن حق محرومان همان کسانیکه الان به چنرغاز یارانه دلخوشند چه ستمهایی که نکشید. متاسفانه چرا اینقدر بدون مطالعه و تفکر سخن میگوییم چرا خود را بجای ان محرومان سیستان و بلوچستان و سایر هموطنان محروم قرار نمیدهیم تا بفیمیم توجه یک ردیس جمهور به این افراد چه ارزشی دارد. کارگران استعمارشده قراردادی که خاطرمان هست که همواره حق وحقوقشان صرف بالاسری پیمانکاران مفت خور میشد که احمدی نژاد تا حدودی توانست بساطشان را جمع کند و هزاران خدمت دیگر . آری آن مرد رفته است ، دعا کنید شاید برگردد
رضا حق دوست @ شنبه 24 بهمن 1394 - 22:02:28


احمدی نژاد با 24 میلیون نفر انسان های شریف رای آورد و رییس جمهور ایران شناخته شد .تحولی بزرگ ایجاد کرد و دولت های مقتدر دنیا اورا نپذیرفتند اما مردم ستمدیده جهان در انتظار دیدار او بودند.
امروز به جز فحاشی علیه او از تشنگان قدرت و افراد مجهول الهویه هیچ انتقاد مبتنی بر اصول اسلامی و منطق عقلانی حرفی شنیده نمی شود عوامل شایعه ساز در حال فروپاشی هستند و بهار نزدیک است.
امیر @ يكشنبه 25 بهمن 1394 - 02:21:07


مهمان های اجاره ای که پول های باند هاشمی شما را فربه کرده از خدا بترسید و دست بردارید از اینهمه تهمت وافترا نسبت به احمدی نژاد مظلوم که بخاطر حفظ وحدت در این چند سال سکوت کرده
امير عباس @ يكشنبه 25 بهمن 1394 - 15:14:06


ياد ايام خانه نشيني به خير
مهمان @ دوشنبه 26 بهمن 1394 - 00:14:58


این جوجه کاکلی از کجا پیدا شده حرف مفت میزنه؟!!!!!!!
نام شما:
متن نظر:
عدد روبرو را وارد کنید

نگاه

گفتگو

یادداشت

گزارش

مقالات

از نگاه رسانه ها

سیستم RSS

پیگیری نظرات سایت توسط سیستم RSS.
rss1.0
rss2.0
rdf

انتخاب زبان