بنده خدا @ يكشنبه 1 دي 1392 - 01:03:04


برادر عزیز جناب دکتر حسن روحانی: ما زیاران چشم یاری داشتیم... با یک دنیا امید به لطف خدا وپس از آن به دولت تدبیروامید وامابعد.....آقای روحانی عزیز که اینجانب در زمان انتخابات ریاست جمهوری فعالیتهای فراوانی را بدور ازمنت وشائبه برای تبلیغ شما انجام دادم(وبدور از اغراق بالغ بر 80 نفررا شخصاً مجاب کردم که به شما رای دهند وخوشبختانه همینطور هم شد...بگذریم، آقای روحانی شنیده شده شخصا یا انتخاب ....... مخالفت کردین چه شد به گزینه ..... و...... وکلاً اصولگرایانی که هیچ اعتقادی به شما ندارند تن دادبد؟! آقای دکتر ما میدانیم که متاسفانه ایشان گزینه پنهان ..... است که متاسفانه ......... آلت دست .... که مخالف سرسخت حتی اصلاح طلبان معتدل میباشد ودر دوران انتخابات شمارابه قم راه ندادوگروه همفکرانش شد وبه خاطر رفاقت 7-8ساله اخیر در امور درسی ،ایشان را به شما معرفی کرده وشما به احترام ایشان اینکار را کرده اید ولی به خون شهدا قسم که با این سیاسی کاری ...... مارا مقابل مخالفان اصولگرا واصلاحاتی که معتدل نیستند سر افکنده وشرمگین کردید!!! ...... پس شمارا یخون شهدا قسم بیایید ازهرراهی که میدانید ایشان را قانع یه کناره گیری کنید والا خدا شاهد است که پس از چند ماه خرابکاریهای ایشان در ....... آبروی شما ودولت تدبیر را می برد ودیگر نه راه پس دارید ونه راه پیش!!! من آنچه شرط بلاغ بود با تو گفتم! تو خواه پند گیر وخواه ملال!!
طلبه @ شنبه 3 اسفند 1392 - 13:58:21


در کوفه هم وقتی نقاب ...افتاد و همه فهمیدند حسین نیست حساب کار را کردند و حسین را تنها گذاشتاند.
همین !
آب قم شور شد بعد ان مرد !
نظام اداری قم .... به هم و فشار شهرداری ها و ... افزوده شد بعد از انکه ان مرد رفت .
حال که نقاب افتاد همه سکوتک ردند .
مهمان @ يكشنبه 4 اسفند 1392 - 00:36:05


جناب طلبه!
هربار با یه اسمی نظر میدی یه بار طلبه یه بار بی اسم(مهمان) یه بار محمدیان! نشونه هم اینکه گیر دادی به آب قم! بارها بهت جواب دادیم که:
"آب قم به این شوری که گفتی شور نشده و آنهم دلایل زیادی دارد و مهمترین آنها اینکه این بزرگ مرد شما برای تبلیغ خودش قبل از ساخت سد کوچری آب شیرین را به قم آورد! کمی نزولات آسمانی ،افزایش مصرف وووو... دلایل دیگر هستند. هیچکس عمدا نمی خواهد آب قم شور شود مگر اینکه دیوانه باشد! این تهمت هابخاطر عصبانیت از نتیجه انتخابات است والا چرا هزاران.... دولت قبل را نمی بینی؟ "
...
طلبه @ دوشنبه 5 اسفند 1392 - 11:29:45


این شخص که به نام طلبه حرف های بی ربط به بحث میزنه به حتم طلبه نیست و اگر هم خدای ناکرده طلبه هست طلبه ای است که اول باید خودش را اصلاح کند بعد بیاید ایراد وارد کند ولی حتم دارم که این شخص جاهل از واقعیت ها طلبه نیست و آمده آبروی طلبه ها رو ببره چه بسیار طلبه های واقعی اند که از این حرف های بی ربط نمی زنند و متاسفانه فرصت نمی کنند بیایند سایت و جواب این شخص رو بدن و مدیر محترم سایت باید از درج نظرات توهین آمیز عده ای جاهل که با عناوین حقوقی نظر های سخیف می دهند جلوگیری کند.به هر حال مردم متدین و شریف قم بدانند که طلبه واقعی اول ایراد خودش را اصلاح می کند و اگر فرصتی هم پیدا کرد مردم رو نصیحت می کنه نه عیب جویی و قیاس کردن حوادث کربلا به مسایل امروز جامعه که جای قیاس ندارد
خذاقوت @ چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 23:58:09


موارد مطرح شد. موردتایید میباشد
محمدیان @ چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 - 11:06:56


این نام در همه نظرات همین بوده است
نویسنده جاهلی که نمی داند برای انتشار تیلیغات دستوردهندگانش چه بنویسد با جبهه مدعی اصلاح طلبی و خودرا نماینده همه اقشار جامعه معرفی کردن حرف های پوچ می نویسد نیاز به پاسخ به مهملات نمی بینم.من طلبه نیستم. تو هم آدم حسابی نیستی دیوانه ای!
چند نفر @ پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 12:52:52


بعضی خود پرست های از خود راضی و ننرکه احتمالا طلبه ها نهی از منکرشون کردند و برخلاف میل غریزیشون بوده و به قانون و احکام اهمیتی نمی دن هر مطلبی رو که با میل غریزیشون سازگار نیست اول خیال می کنن طلبه ها حق رای دادن و نظر دادن ندارن و این ها با قیافه غیر قابل قبولشون برای طلبه ها تکلیف تعیین می کنن.
من که خودم طلبه نیستم فکر می کنم این جاهل های پر مدعا بهتره خیالی ننویسن و اگر سواد خوبی هم دارن برای خودشون اسم تعیین کنن تا پاسخ با تناسب اسمشون دریافت کنن.!
حالا که صیغه عقد همه عروس خانوما برای آقا دامادهارو طلبه ها می خونن جز اندکی!
محمد @ پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 19:47:38


محمدیان خودش رو معیار حق می دونه به جملاتش نگاه کنید به شخصیتش پی می برید کسی که با محمدیان هم رای نباشه یا منافقه یا دیوانه است یا دشمن شاد کنه یا آب به آسیاب دشمن می ریزه.
البته توجه به نظر مثلا طلبه که شاید خود محمدیان باشه یا به نظر چند نفر توجه کنید خواهید فهمید سطح سواد و درک این فرد یا افراد را که چه اندازه از فرهنگ بهره دارن اصلا نمیشه یک کلمه درست و حسابی از حرفاشون فهمید.
بله آقای باقری نویسنده محترم این مقاله حرف درستی می زنند که :
قم متعلق به تنها یک گروه اقلیت روحانی نیست. قم متعلق به تمام مدارس حوزوی و تمام روحانیون و صد البته مردم خوب خود این شهر است. بله عده کمی دارند با آبروی این شهر پر آوازه به راحتی بازی می کنند و آن گونه هم بازی کرده اند که متاسفانه کسی اسم قم رو می شنون نظر خوبی راجع به این شهر نداره . بله محمدیان و طلبه و چند نفر بدونید تو قم طلبه های بزرگواری هستند که هر گز با تفکر طالبانی و تکفیری امثال شما که اعصابتان خراب است موافق نیستند. قم باید مدینه فاضله باشه و از این افکار سوء پاکسازی بشه .خدا به مردم رحم کنه که اگر خدای ناکرده دوباره به قدرت رسیدید کسانی که با شما هم فکر نیستند رو نابود می کنید
حامدl @ شنبه 10 خرداد 1393 - 02:19:39


باتایید مطالب اقای باقری ..متاسفانه .... ازحضور نیروهای همسو بااصلاح طلبان ممانعت نموده واکثر مدیران سابق ابقا شده اند ایشان پیام 24 خرداد را دریافت نکردن
مهمان @ يكشنبه 11 خرداد 1393 - 00:10:07


چرا این طلبه ها خجالت می کشن بگن ما طلبه ایم؟! هی تاکید میکنن که من طلبه نیستم ولی از آنها دفاع می کنن. طلبه باید شجاعت داشته باشد! نترس پسرم بگو که طلبه ای و از دارقوز آباد به قم آمده ای.
نصیحت به مهمان نادان @ يكشنبه 11 خرداد 1393 - 05:23:21


خب نادان وقتی من طلبه نیستم آدرس محل زندگی خودت رو بده بیام در خونتون بهت ثابت کنم طلبه نیستم. حال هرکس حق میگه و از طلبه ها دفاع می کنه یعنی از شاگردان مکتب امام صادق ع تو ی بیسواد که درد مسائل فرهنگی ما مردم از آنست که امثال تورا در سازمان های مظلومی مانند.... به کار گرفته اند و طلاب نجیب با آنکه مشخصات محل کار تورا می دانند به تو آزادی داده اند تا هر سخن سخیفی را به کار بری .
مسئولان ..... قم :
واقعا دست مریزاد که این شخص از آزادی دارد سوء استفاده می کند و علیه اسلام با عنوان طلبه های از دارقوز آباد آمده بدگویی می کند. تازه نمی داند دارقوز آباد کجاست که حتما مردم پاک و زحمت کشی دارد و این به اصطلاح مدعی شهر نشینی به بهترین گروه طلاب حوزه های علمیه توهین می کند.
لطفا شناسنامه محل تولد این انسان فریب خورده را اعلام کنید و یک مصاحبه تلویزیونی برایش بگذارید تا پاسخ خودش و حامیانش را که شیاطین باید باشند داده شود .
آقای ع ب به دلیل تشخیص نادانی و بلاهت تو دیگر پاسخ حرف های بی منطق تو داده نخواهد شد.
پاس به مهمان @ دوشنبه 12 خرداد 1393 - 11:06:34


دارقوز آباد هرکجا باشد فرقی نمی کند تو اگر در قم هستی وقتی مفهوم طلبه در ذهنت چیزی است که در طلبه نیست نادانی تورا به تصویر می کشاند. طلبه حوزه علمیه شجاعت دارد
مردم مطالب را می خوانند پاسخ می دهند اگر کسی می گوید من طلبه نیست و از طلبه امام صادق دفاع می کند اگر معتقد به اسلام هستی چرا ناراحت می شوی؟
اگر هم آیین غیر اسلام داری با اصل تحری حقیقت ثابت کن بر حق سخن می گویی که حتما نمی توانی نادان!
مصطفی @ يكشنبه 29 تير 1393 - 01:39:38


ووقتی .... میگه ابروی خودتان را برای حمایت از روحانی از بین نبرید ..شما دیگه چه انتظاری از این .... داری
مهمان @ شنبه 4 بهمن 1393 - 06:28:14


یک سال گذشت جریان ط.م که با هزار ترفند استانداری قم را تصرف کرد چه دست اوردی برای قم داشت؟
سیدعباس @ شنبه 5 ارديبهشت 1394 - 11:24:59


فقط از شر ..... قم به خدا پناه می بریم ای کاش مورد محاکمه قرار می گرفت تا دخالتش در اختلاسها وپولهای کثیف ونابود کردن انسانهای بی گناه و هتک حیثیت وابروی افراد معلو م شود
نام شما:
متن نظر:
عدد روبرو را وارد کنید

نگاه

گفتگو

یادداشت

گزارش

مقالات

از نگاه رسانه ها

سیستم RSS

پیگیری نظرات سایت توسط سیستم RSS.
rss1.0
rss2.0
rdf

انتخاب زبان